Pasaulio tolimiausios sienos ir toliau yra įsivaizduojamos šio mėnesio prabangių kelionių naujienų suvedimuose, įskaitant „Aman“ ypač elegantišką jachtą ir „Ritz-Carlton“ medžių šventyklas Masai Mara. Tuo tarpu kruiziniai terminalai pasiekia neįtikėtinus naujus skales, o „Ponant“ planuoja poliarinį Antarkties apeidimą; Dėl šios ir dar daugiau skaitykite toliau …

„Etihad Airways“ yra pasirengę revoliucionuoti trumpus ir vidutinio amžiaus skrydžius su savo visiškai nauju „Airbus A321LR“. Ši žaidimų keitiklis „Echoestheir“ ilgalaikė prabanga su precedento neturinčiu privačių pirmųjų apartamentų pristatymu kartu su plokščiosios lovos verslo klase ir sustiprinta ekonomika. Kaip „Etihad“ nubraižo savo ambicingą „Kelionė 2030“, šią dešimties žmonių laivyno išplėtimą, jungiantį Abu Dabį su šešiolika naujų vietų nuo Alžyro iki Ciuricho, tai rodo įsipareigojimą pakelti kiekvieną keleivio kelionę nuo durų iki durų į „Chauffeur“ paslaugas, skirtas pirmosioms skrajutėms į „Gate-Gate“ srautinį WI-FI.


Po sėkmingo savo naujos prekės ženklo identiteto pradžios metų sandūroje, „Hapag-Lloyd Cruises“ šį pavasarį nuolat siekia savo strateginės krypties naujoje kampanijoje. Kampanijoje daugiausia dėmesio skiriama aukščiausių standartų kelionių patirčiai, daugiausia dėmesio skiriant tokioms vietoms kaip JAV ir Karibai, Indijos vandenynas, Antarktida, Pietų jūrų ir Pietų Amerika ir Skandinavija žiemą. Tai bus nukreipta į judančius motyvus, emocinius vaizdus ir laivus, kurie vėl buvo pavadinti geriausiu pasaulyje kruizo laivynu „Insight Guides 2025“ su penkių žvaigždučių įvertinimu.


Naujas senų pinigų elegancijos skyrius atsiskleidžia kaip vienas ir tik pateikia savo teiginį Hadsono slėnio kalvose, kraštovaizdyje, kurį kadaise paaukojo „Rockefellers“, „Vanderbilts“ ir „Astors“. Paskelbtas vaizdas į atviruką ir patricijos pastos, naujausias prekės ženklo anklavas-vos 35 ypač išskirtinės rezidencijos-pamatys slėnio, kaip rafinuotumo šventovės, atgimimą, kai miesto nuovargis užleidžia vietą prabangai.


„Nanuku Resort Fiji“ atsirado iš 12 milijonų dolerių renovacijos, kaip tik laiku per savo 10 -metį. Kurortas sujungia prabangą basomis su Fidžio siela-pagalvokite apie raižytą medieną, vandenyno atspalvius ir raffia apšviestus namelius. Šis permąstymas apima viską, pradedant nuo kojų pirštų, kuriuose pavalgyta „Nuku“ bare iki ramaus naujų suaugusiųjų, šokančių tik suaugusiųjų vonu, išskirtinumo.


Prancūzija dar kartą patvirtina savo gastronominę viršenybę 2025 m. „Michelin“ gide, o virėjai Hugo Roellingeris ir Christopheris Coutanceau uždirbo tris žvaigždes naujausiame leidime. Kitos naujos žvaigždės pabrėžia vis didesnį regioninių produktų, naujų talentų ir apgalvotų naujovių įvertinimą, o Paryžius tyliai dar kartą patvirtina savo įtaką naujų, kūrybinių atidarymų bangomis.


„Korean Air“, paryškindamas naują naująjį „Livery“, vos sausas, pradeda daugybę patobulinimų – nuo pliušinių prestižų salonų iki patobulintos aukščiausios kokybės ekonomikos, kuri pakeičia pirmosios klasės relikvijas jos 777. Kai oro linijų bendrovė ruošiasi absorbuoti Asiana ir reikalauti dangaus kaip Korėjos išskirtinio flagmano, tai keičiasi pasenusiomis konvencijomis naujai, patobulinta elegancija.


Šį rugpjūtį „Ritz-Carlton“ apsikeičia „Savannah“ dangoraižiais, pradėjusia savo pirmąją „Safari“ stovyklą, įsikūrusią palei Sand upę Kenijos ikoninėje Masai Mara. Stovykloje yra 20 palapinių medžių viršūnių apartamentų-kiekvienas su privačiais deniais, pasinerkite į baseinus ir po atviru dangumi-buvo sukurtas pasinerti svečius į krūmo ritmą.


Nuo karšto oro balionų skrydžių auštant iki „Fireside“ švenčių po žvaigždžių dangumi, „Ritz-Carlton“, „Masai Mara Safari“ stovykla žada patirtį, kurią formuoja vietinė kultūra ir išsaugojimas, su žaidimų pavaromis, vadovaujamais ekspertų vadovų, SPA ritualų, pagrįstų vietiniu gydymu ir dizainu, kuris palaiko tvarumą ir vietinį amatą.
Nauja „Ocean Travel“ era Majamyje užfiksuota atidarant MSC rekordinį kruizų terminalą-didžiausią pasaulyje. Šis aptakus, aukštųjų technologijų centras, apimantis daugiau nei 492 000 kvadratinių pėdų ir galintį pasveikinti 36 000 keleivių per dieną, signalizuoja MSC gilėjantį įsipareigojimą JAV ir Karibų jūrai ir nustato paryškintą etaloną kruizų pramonei. „Arquitectonica“ suprojektavo ir pastatė „Fincantieri“, terminalo įtvirtinimai Majamio statusas kaip globalus vartai į jūrą.


Keliautojams VC Bird Tarptautiniame oro uoste Antigvoje buvo įdiegta nauja skaitmeninė atvykimo ir išvykimo sistema. Naujasis portalas ARVERRIVENTYGUA.com suteikia galimybę keliautojams iš anksto pateikti savo duomenis ir praleisti mažiau laiko eilių oro uoste. Keleiviai gali naudotis svetaine savo telefone ar planšetiniame kompiuteryje, norėdami nusifotografuoti su pasu, kuris leidžia formai iš anksto užpildyti esminę informaciją. Jie taip pat gali atsakyti į keletą klausimų apie savo kelionės ir muitinės deklaracijas.


Baigęs pateikiamas QR kodas, kuris bus parodytas imigracijoje ir muitinėje. Jį galima išsaugoti „iPhone“ piniginėje per ekrano kopiją arba pasiekti patvirtinimo el. Laišką. Platforma netrukus bus išplėsta, įtraukiant atvykimą per „SeaPort“ ir privačių reaktyvinių lėktuvų keleivius.
Pirmoji Amano prabangi jachta, Amangati– „Sanskritas“ už „Ramią judesį“ – turės tik 47 apartamentus, džiazo klubą, „Aman Spa“ ir „Beach Club“. Šis plūduriuojantis rekolekcija žada rafinuotą intymumą ir nepakankamą turtingumą. Maitinamas žaliųjų technologijų ir suprojektuotas „Sinot“, Amangati Slystų per Viduržemio jūrą ir siūlys kuruojamus keliones ir privačias chartijas, kurios pakartoja Amano parašo ramybę.


Jumeirah atskleidė, kad Dubajuje atidarys naują viešbutį ir du naujus rezidencijų rinkinius. Viešbutis „Jumeirah Asora“ įlanka bus La Mer Pietų pusiasalyje, jame bus 103 kambariai ir apartamentai, taip pat 20 vilų.


Grupė taip pat atidarys „Jumeirah Residences Assora Bay“, 29 rezidencijų rinkinį, sudarytą iš keturių iki šešių miegamųjų butų, vieno septynių miegamųjų mansarda ir šešių vandenynų vilų. Kitur, Dubajaus verslo rajone, „Jumeirah Residences Emirates Towers“ bus 754 vienetai, kurių dydis svyruoja nuo vieno iki keturių miegamųjų.
„Seabourn“, „Ultra-Liksury“ kruizinių ir ekspedicijos kelionių lyderis, pristatė savo „2027 m. Pasaulio kruizą: Australija ir Pietų Ramiojo vandenyno panorama“-145 dienų kelionė iš Majamio iš Majamio, kuris nubraižys nepaprastą kelionę per kai kuriuos žaviausius Pietų Ramiojo vandenyno Pietų Ramiojo vandenyno regionus, Australiją, Naująją Zelandiją ir Pietų Ameriką. Plaukimas nuo 2027 m. Sausio 5 d. Iki gegužės 30 d., Apdovanojimą pelniusi „Seabourn Quest“ Nuvažiuos beveik 34 000 jūrinių mylių ir aplankys 67 vietas 19 šalių.


Įsikūręs su kruopščiai restauruotu XVII amžiaus „Palazzo“ „Piazza Della Minerva 69“, esančiame miesto širdyje, „Orient Express La Minerva“ buvo oficialiai atidaryta. Įsikūręs turtingoje istorijoje, kuriame dalyvavo buvę lankytojai, įskaitant šviestuvus, tokius kaip Stendhal ir Melville, viešbutyje yra 93 kambariai ir 36 apartamentai – kiekvienas turi unikalų pojūtį ir išdėstymą, kuris pagerbia „auksinį kelionių amžių“.


„Prime Jet“ sustiprino savo pasaulinį laivyną su trimis „Gulfstream“ orlaiviais-aptakiu, gamykliniu šviežiu G650, kartu su G550 ir GIVSP. Šie papildymai, turintys tolimojo nuotolio galimybių ir rafinuotų interjerų, ne tik padidina prieigą prie tarptautinių chartijų, bet ir atspindi nuolatines „Prime Jet“ investicijas į komfortą, technologijas ir kruopščius orlaivių pristatymą. Nuo naujų sėdimų vietų ir borto „StarLink“ interneto iki modernizuotos apdailos, beveik pusė laivyno matė 2025 atnaujinimus, sustiprindamas bendrovės reputaciją dėl kokybės ir priežiūros 45 000 pėdų atstumu.


„Raudonosios jūros pasaulis“ (RSG) pristatė „Nammos Resort Amaala“ ir nustatė naują prabangos standartą Raudonosios jūros regione. Ši partnerystė žymi „Nammos Hotels & Resorts“ pirmąjį viešbutį už Graikijos ribų, atnešdamas savo ikonišką cikladinės elegancijos ir visame pasaulyje žinomą svetingumą į Saudo Arabiją.


„Nammos Resort Amaala“, įsikūręs „Triple Bay“ ir siūlydamas kvapą gniaužiantį vandenyno ir „Hijaz Cove“ vaizdą, vėliau šiais metais pasveikins svečius, pažadėdamas neprilygstamą patirtį, kurią apibrėžė sudėtingas dizainas, išskirtiniai patogumai ir harmoningas Mykonijos ir hijezi įtakos.
Pereikite, Amalfi. Padaryk kambarį, Saint-Tropez. Auga nauja pakrantės vieta, o labiausiai pastebimi keliautojai pasaulyje jau pastebi. „Punta Mita“, turėdama kvapą gniaužiančių Ramiojo vandenyno vaizdų, pasaulinio lygio dizaino ir neprilygstamo privatumo susimaišymo, greitai tampa kita puikia prabangios viešosios interneto prieigos tašku-ir „Isle Blue“ pirmauja pradėdama naujausią kuruojamą „Villa“ kolekciją.


Nuo įspūdingos šiuolaikinės architektūros iki atleistos atogrąžų elegancijos, naujame „Villas“ portfelyje yra paplūdimio dvarų, kalvos šlaito slėptuvių ir plačių namų, idealiai tinkančių šeimoms, rekolekcijoms ar įvykių šventėms. Visos savybės apima visas konsjeržo paslaugas, kasdienį namų tvarkymą ir galimybes naudotis išskirtiniais „Punta Mita“ kurorto patogumais.
„Ponant“ prabangaus ledlaužio „Expedition“, „Bold First“, „Expedition“ Le komendantas Charcot Bandys visiškai apeiti Antarktidą, atsekdama beveik 18 000 kilometrų užšaldyto žemyno pakrantės liniją. Išvykęs į Ushuaia į vakarus ir grįžtant per rytinius krantus po sustojimo Hobarte, dviejų kojų kelionė apima per du mėnesius nuotolinius tyrinėjimus ir elementarius kraštutinumus.


Tikslas sukurtas polinei navigacijai ir varoma SGD hibridinės technologijos, laivas tuokiasi su šiuolaikišku tvarumu su neapdorotais nuotykiais. Pažymėjtų kapitonų, kuriuos suformavo atradimo dvasia, kelionė prasidės 2028 m. Pradžioje, retas susitikimas su vienu iš paskutinių Žemės nepaliestų sienų.
„Emerald Cruises“, pripažinto „Scenic Group Portfolio“ dalis, šiandien pristatė didelę daugialypės veiklos plėtrą 2027 m. Smaragdas Kaia ir Smaragdas Astraabu ketina pradėti 2026 m. Balandžio mėn. 2027 m. Augimas pristatys du naujus superyachus ir vieną naują Europos upės laivą-įskaitant pirmąjį prekės ženklo laivą ant ikoninės Seino upės. Kartu šie papildymai atspindi kitą „Emerald Cruises“ evoliucijos etapą ir į ateitį orientuotą diegimo strategiją, skirtą tęsti prabangių kelionių sektoriaus augimą. Strateginė plėtra pabrėžia prekės ženklo impulsą, nes jis plaukia į antrąjį dešimtmetį, o laivynas ir svečių patirtis formuoja dizainą, paskirties ir naujoves.


„Hyatt Inclusive Collection Resort“ „Secrets“, „Secrets“, įspūdis buvo pavadintas „Secrets“ Labiausiai „Instagrammable“ viešbutis pasaulyje 2025 m. Prabangų prekybos leidinyje „Luxury Travel Advisor“. Po pirmosios kurorto pergalės šiame konkurse 2024 m., „Secrets By Secrets“ įspūdis yra vienas iš dviejų kurortų, užtikrinančių dvi iš eilės pergales iš eilės varžybų istorijoje.


„SLS Hotels“ Europoje nusileido nuojauta, atidengdama savo „Barcelona“ užkandinį ant saulės nudeginto uosto forumo krantinės-vos žingsnių nuo jūros ir minučių nuo miesto širdies. Su 471 kambariais, kuriuose gali pasigirti vaizdai į prieplauką, skulptūrinius vonios kambarius ir vėsius balkonus, viešbutis meistriškai sujungia savo Viduržemio jūros lengvumą su prekės ženklo parašo kraštu. Trys baseinai, šeši restoranai ir „SPA“ patirtis, pažymėdami užtikrintą Europos debiutą dėl gyvenimo būdo etiketės, jau žinomo dėl aukštybinių puošnumo Dubajuje ir už jos ribų.


Ar turite keletą naujienų, kuriomis norėtumėte pasidalinti su prabangių kelionių tinklaraščio skaitytojais? Prašau pasakyti mums užpildę šią trumpą formą.
Ar jums patiko šis straipsnis?
Gaukite panašų turinį tiesiogiai į jūsų gautuosius.
Įgalinkite „JavaScript“ savo naršyklėje, kad pateiktumėte formą