Kodėl Vičita yra pasaulio oro sostinė


Vičita dažnai vadinama „pasaulio oro sostine“, o ten praleidus aviacijos pilną dieną, sunku ginčytis. Teiginys nėra perdėtas, o greičiau faktų sankaupa – orlaivių gamybos, bandymų ir restauravimo dešimtmečiai; tanki tiekėjų ir originalios įrangos gamintojų grupė; ir universiteto mokslinių tyrimų variklis, aprūpinantis pramonę naujovėmis ir kvalifikuotomis rankomis. Pasivaikščiokite Kanzaso aviacijos muziejaus rampa, pasivaikščiokite po Bombardier angarą arba praleiskite popietę NIAR, o ženklai yra ten, kad visi galėtų pamatyti: tai vieta, kur aliuminis, kompozitai ir idėjos buvo derinami, remontuojami ir išradinėjami daugiau nei šimtmetį.

Tačiau „Oro sostinė“ taip pat apibūdina visą miesto kultūrą. Vičitos tapatybę aviacija taip pat neabejotinai sieja, kaip jos kviečių laukai suteikė miestui universiteto talismano. Čia yra išdidi, praktiška linija – B-29, Beechcraft, Cessna, Learjet, Spirit ir šiandien Bombardier bei klesti bandymų ir taisymo ekosistema – ištisas kartas išlaikiusi kvalifikuotus mašinistus, inžinierius ir novatorius vienoje vietoje. Rezultatas yra ne tik gamybos linija, bet ir ekosistema: muziejai, išsaugantys istoriją, universitetai, kurie stumia voką, privačios įmonės, kurios tobulina amatus ir vietinės užkandinės, kur pilotai gali stebėti, kaip kitas laivas nusileis aerodromo restorane.

Kanzaso aviacijos muziejus

Kanzaso aviacijos muziejus įsikūręs gražiame XX a. ketvirtojo dešimtmečio terminalo pastate ir iš karto atrodo kaip miesto vieno kambario atmintis. Pats pastatas – Art Deco miesto oro uosto terminalas – įtvirtina kolekciją.

Vienas iš pirmųjų dalykų, apie kuriuos mums pranešama, yra tai, kad FAA archyvai kiekvienam lėktuvui, kol jie perkeliami į skaitmeninę sistemą – iš viso 3 milijonai įrašų – saugomi muziejuje. Neįtikėtina, kad yra 200 000 artefaktų, o šie archyvai yra tik vienas!

Muziejaus eksponatai atskleidžia Vičitos indėlį nuo ankstyvųjų kregždžių ir stearmanų iki karo laikų gamybos ir verslo lėktuvų bei modernių kompozitų.

Mano apsilankymas iš dalies buvo ekskursija į muziejų, iš dalies nedidelis atradimas, ir turėjau galimybę įlipti į Boeing KC-135 Stratotanker – amerikiečių karinį tanklaivį, naudojamą Vietnamo kare, taip pat vėlesniuose konfliktuose, tokiuose kaip operacija „Dykumos audra“ (1991 m. oro bombardavimo kampanija prieš Iraką).

Įdomu tai, kad tai vienintelis privatus KC-135 pasaulyje. (Paprastai jie vis dar priklauso kariškiams, bet tai nėra.)

Mano vizitas baigėsi apsilankymu valdymo bokšte, iš kurio tolumoje mačiau daugybę „Boeing 737 MAX“ fiuzeliažų. Šalia muziejaus yra „Spirit AeroSystems“, vienas didžiausių pasaulyje aerostruktūrų gamintojų ir pagrindinis „Boeing“ tiekėjas.

„Spirit“ pastato „Boeing 737 MAX“ fiuzeliažus savo Vičitoje, kol jie bus pakraunami į specialius vagonus ir nugabenami į galutinį „Boeing“ surinkimo tašką Rentone, Vašingtone.

NIAR Vičitos valstijos universitete

NIAR – Vičitos valstijos universiteto Nacionalinis aviacijos tyrimų institutas – yra vieta, kur laužyta Vičitos gamybos praeitis susitinka su dvidešimt pirmojo amžiaus MTTP. NIAR yra didelis, daugialypis bandymų ir plėtros centras: pagalvokite apie tempimo bandymus, kompozitų sertifikavimą, vėjo tunelius, priedų gamybos laboratorijas ir automatizavimo centrus, kurie yra skirti prototipams sertifikuoti ir pradėti gaminti.

Įsimintina, žavinga ir šiek tiek siurrealistiška akimirka buvo pasveikinta WuShock – linksmojo universiteto talismano, „raumenų surišto kviečių pluošto“, kuris, kalbant Vičitos kalba, simbolizuoja regiono agrarines šaknis ir beprasmišką kruopštumą.

Man liko dvi NIAR detalės. Pirma, jų priedų gamybos (3D spausdinimo) darbas: prototipai ir skraidyti tinkamos dalys dabar yra spausdinami, testuojami ir sertifikuojami – technologijos, kurios kažkada buvo eksperimentinės, dabar tiekia aviacijos ir kosmoso programas. (Mačiau darbo pavyzdžių, apimančių medicininius implantus ir konstrukcinius komponentus). NIAR laboratorijos 3D spausdinimą traktuoja ne kaip naujovę, o kaip sertifikuojamą gamybos būdą.

Antra, robotikos ir automatikos padaliniai jautėsi ne taip kaip mokslo mugė, o labiau kaip pažangi ateities surinkimo linija: automatiniai komponentai, automatiniai tikrinimo įrenginiai ir specialus robotikos centras, sprendžiantis problemas nuo medžiagų tvarkymo iki sudėtingo surinkimo.

Mums buvo parodytas pažangus greičių dėžės surinkimo įrenginys – mažas, tikslus ir aiškiai suprojektuotas pagal mastelį – daugiausia automatizuotas, bet su tam tikru žmogaus indėliu.

„Stearman Airfield“ baras ir grilis

Jei NIAR yra vieta, kur Vičita kuria savo aviacijos ateitį, tai Stearman Airfield Bar and Grill yra vieta, kur ji švenčia savo praeitį.

Ši įdomi vieta, esanti šalia privataus pakilimo tako, yra per jardus nuo atvykstančių ir išvykstančių lengvųjų orlaivių. Gyvas teatras, jei norite, aviacijos entuziastams.

Užsisakiau „Stearman Burger“ ir stebėjau, kaip pilotai taksi tarp kąsnių. Tai patogus maistas, kuris pažįsta savo auditoriją – pilotus ir entuziastus, vėlyvuosius pusryčius mėgaujančias šeimas ir visus, kurie mano, kad buvimas arti riedančios „Cessna“ yra be galo ramus.

Viskas, ko reikia norint suplanuoti kelionę 2025 m

Bombardier

„Bombardier“ paskyrė Vičitą JAV būstine tam tikroms operacijoms atlikti ir toliau naudoja svetainę aptarnavimo, bandymų ir gynybos darbams; miestelis iš kelių angarų išaugo iki daugybės, o jo buvimas rodo, kad tarptautiniai originalios įrangos gamintojai vis dar vertina Vičitos tiekimo grandinę ir darbo jėgą.

Mūsų specialios privačios kelionės fono patikrinimai atliekami registratūroje, kur pagal užsakymą pagamintas Learjet Chopper motociklas, pirmą kartą pristatytas greitkelio renginyje prieš maždaug 20 metų, yra pokalbių taškas kiekvienam naujam lankytojui.

Iš ten buvome nukreipti per gynybos modifikavimo zonas – itin saugias erdves, kuriose pagal užsakymą atliekami orlaivių sistemų ir įrenginių pakeitimai. Suprantama, kad fotografuoti šiose zonose nebuvo leidžiama – tai priminimas, kad kai kurie pramonės sparnai tebėra teisingai ir griežtai reguliuojami.

„Bombardier“ taip pat vykdo skrydžio bandymų ir sertifikavimo veiklą Vičitoje ir turi daug techninės priežiūros, remonto ir kapitalinio remonto (MRO) pajėgumų. Buvome nukreipti per dažymo patalpą ir ratų bei padangų parduotuvę, kur kasmet aptarnaujama arba suremontuojama apie 4 200 ratų, daugelis jų skirta „NetJets“, ir į pritaikytą parko priekabą, naudojamą skrydžiams, kurie viršija garso greitį, stebėti.

Pastarasis galėtų nuskaityti 200 mylių aplink jį su savo fiksuotomis antenomis Vičitoje arba iki 90 mylių su mobiliosiomis antenomis. Apsilankę netgi įėjome į „Bombardier Global 7000“ skaičiuotuvą – neįtikėtiną, kompaktišką skonį to, ko treniruojasi skrydžio įgulos.

Mūsų vizitas baigėsi nostalgiška aukšta nata ir vietoje, kur vėl galėjome fotografuoti. „Classic Lear Jet Foundation“ atlieka paties pirmojo klientų pristatyto „Learjet“ (serijos 23-003) atkūrimą 14 pastate – buvusiame „Learjet“ pristatymo centre.

Restauravimas yra meilės darbas šiuolaikiniame pramonės kontekste: savanoriai ir „Bombardier“ darbuotojai bendradarbiauja, kad atgaivintų 1964 m. orientyrą. Tai simboliška – Vičita ne tik gamina lėktuvus; jis įamžina palikimą, toliau sutvirtindamas miesto pelnytą „Pasaulio oro sostinės“ titulą.

Taigi, jūs turite tai. Wichita teiginys yra ne tik rinkodaros ažiotažas, bet ir remiasi apčiuopiamais ramsčiais – istorine gamyba, originalios įrangos gamintojų buvimu, universiteto mokslinių tyrimų ir plėtros varikliu bei tankia MRO ir tiekėjų baze.

Mūsų įžvalgos tapo įmanomos apsilankius Kanzaso aviacijos muziejuje, NIAR, „Stearman Airfield Bar and Grill“ ir „Bombardier“ kaip TBEX Wichita kelionių tinklaraštininkų konferencijos dalį, remiamą „Visit Wichita“ ir „Harmony Charters“ ir „Travel“ teikiamą transportą tarp renginių.

Jei mėgstate aviaciją arba tiesiog vertinate įgudusių rankų romantiką, paverčiančių metalą į prasmingą judesį, Vičitą verta apeiti.

Polas Džonsonas

Paulas Johnsonas yra prabangių kelionių tinklaraščio redaktorius ir kelionių pramonėje dirba daugiau nei 30 metų. Žurnalo WIRED jis laimėjo kelionių inovacijų „Geriausio kelionių įtakotojo“ apdovanojimą. Be kitų apdovanojimų, „The Telegraph“ tinklaraštį taip pat išrinko „vienu geriausių kelionių tinklaraščių pasaulyje“ ir „geriausiu už prabangą“.

Ar jums patiko šis straipsnis?

Gaukite panašų turinį tiesiai į gautuosius.

Norėdami pateikti formą, savo naršyklėje įgalinkite JavaScript



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -